Miasto Lębork zdobyło drugie miejsce w lipcowym rankingu Local Some, który ma na celu ocenę najbardziej angażujących profilów miejskich w mediach społecznościowych w województwie pomorskim. W zestawieniu uwzględniono 32 miejscowości, w tym Lębork, który zdobył uznanie w kategorii zaangażowania użytkowników. To osiągnięcie jest zasługą intensywnych działań zespołu odpowiedzialnego za promocję i kulturę w Urzędzie Miejskim Lęborka.
Ranking ten obejmował miasta w całym regionie, gdzie Lębork ustąpił jedynie Gdyni, ale wyprzedził takie miejscowości jak Starogard Gdański, Słupsk czy Wejherowo. To ogromny sukces, który potwierdza efektywność i profesjonalizm podejmowanych działań promujących lokalne wydarzenia oraz aktywności społeczne. Ekipa Referatu Promocji i Kultury pracuje codziennie nad tym, aby mieszkańcy mieli jak najlepszy dostęp do informacji o najważniejszych wydarzeniach.
Celem strategii komunikacyjnej miasta jest nie tylko informowanie mieszkańców o tym, co dzieje się w Lęborku, ale także budowanie lokalnej wspólnoty. Wszystkie działania w mediach społecznościowych są skierowane z myślą o mieszkańcach, co zostało docenione przez rosnącą liczbę obserwujących na profilach społecznościowych Miasta Lęborka. Dziękujemy wszystkim użytkownikom za ich aktywność, która ma wpływ na dalszy rozwój społecznych interakcji w naszym mieście.
Źródło: Urząd Miasta Lębork
Oceń: Lębork w czołówce social mediów Pomorza
Zobacz Także